Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
KNVB.nl
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Oranje
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Voetbal.nl
Hét platform voor uitslagen, standen en programma voor amateurvoetballend Nederland.
Eurojackpot KNVB Beker
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de Eurojackpot KNVB Beker.
Azerion Vrouwen Eredivisie
Het officiële kanaal van de Azerion Vrouwen Eredivisie met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
Rinus
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
KNVB Campus
Voor de teams van morgen.
KNVB Shop
De officiële webshop van de KNVB.
KNVB Ticketshop
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de Eurojackpot KNVB Beker.
Dugout
De digitale leeromgeving van de KNVB
Eén Tweetje
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
KNVB Expertise
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
Elke doelgroep heeft een eigen benadering nodig om tot gewenst resultaat te komen. Kijk per doelgroep wat je kunt doen om hen over de streep te trekken.
Eigen netwerk
Bedrijven die binding hebben met de club zijn makkelijker te overtuigen. Dit is de reden dat veel van de bestaande sponsors uit het eigen netwerk komen.
Leveranciers
Sponsors werven vanuit een krachtige positie is natuurlijk heel aantrekkelijk. Daarom zijn leveranciers een goede bron van nieuwe sponsors. Zij willen de vereniging graag als klant behouden en hebben dus direct wat te winnen met een (sponsor)samenwerking.
Bedrijven uit omgeving
De kans dat bedrijven uit de directe omgeving een band met je club hebben is groot. In ieder geval is er een grote kans dat ze bekend zijn met de vereniging. Dat maakt het vaak iets makkelijker om deze bedrijven aan de club te verbinden.
Sponsors werven onder lokale adverteerders
Veel bedrijven proberen via diverse kanalen deze mensen te bereiken. Bijvoorbeeld via de lokale krant, via billboards langs de weg, via huis-aan-huis-reclame of via internet.