Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
KNVB.nl
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Oranje
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Voetbal.nl
Hét platform voor uitslagen, standen en programma voor amateurvoetballend Nederland.
TOTO KNVB Beker
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de TOTO KNVB Beker.
Azerion Vrouwen Eredivisie
Het officiële kanaal van de Azerion Vrouwen Eredivisie met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
Rinus
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
KNVB Campus
Voor de teams van morgen.
KNVB Shop
De officiële webshop van de KNVB.
KNVB Ticketshop
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de TOTO KNVB Beker.
Dugout
De digitale leeromgeving van de KNVB
Eén Tweetje
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
KNVB Expertise
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
Het is belangrijk om de sponsor serieus te nemen in de samenwerking. Daar past bij dat je de samenwerking jaarlijks evalueert. Hoe klein de sponsor ook is, het is absoluut de moeite om één keer per jaar contact op te nemen.
Spreek de sponsor dus niet ‘even’ aan op de club, maar creëer een apart moment hiervoor
Puur om te informeren naar hoe de sponsoring wordt ervaren, waar de sponsor nog extra mogelijkheden ziet en of er nog andere te bespreken zaken zijn. Niet bij elke sponsor is hier een persoonlijke afspraak voor nodig. Een telefoongesprek voldoet vaak. Zorg wel dat het contact puur om de evaluatie draait. Spreek de sponsor dus niet ‘even’ aan op de club, maar creëer een apart moment hiervoor. Daarmee geef je het signaal dat je de sponsor belangrijk vindt. Het doel van de evaluatie is om de relatie te versterken, maar de evaluatie kan zelfs nieuwe sponsoring oplevering.
Vragen die gebruikt kunnen worden bij de evaluatie zijn bijvoorbeeld:
De kansen voor het uitbreiden van de sponsorrelatie zitten in vraag 6, 7 en 8. Indien uit de antwoorden blijkt dat er aanpassingen nodig zijn of er nieuwe kansen liggen, vergeet dan niet te vragen op welke manier de sponsor deze ingevuld wil zien. Koppel het gesprek kort terug per e-mail en zorg dat er voor de sponsor zichtbaar wat mee wordt gedaan.