Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
KNVB.nl
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Oranje
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Voetbal.nl
Hét platform voor uitslagen, standen en programma voor amateurvoetballend Nederland.
TOTO KNVB Beker
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de TOTO KNVB Beker.
Azerion Vrouwen Eredivisie
Het officiële kanaal van de Azerion Vrouwen Eredivisie met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
Rinus
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
KNVB Campus
Voor de teams van morgen.
KNVB Shop
De officiële webshop van de KNVB.
KNVB Ticketshop
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de TOTO KNVB Beker.
Dugout
De digitale leeromgeving van de KNVB
Eén Tweetje
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
KNVB Expertise
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
Net als iedereen krijgt je sponsor veel e-mail te verwerken. Om te zorgen dat de sponsor belangrijke informatie wel bereikt, is het belangrijk om specifiek met sponsors te communiceren.
Veel verenigingen sturen de reguliere nieuwsbrief aan de sponsors. Dit is echter niet aan te raden. Maar weinig informatie in de nieuwsbrief is voor de sponsor echt relevant en al snel zal de sponsor de nieuwsbrief vermoedelijk niet meer lezen, ook niet meer als er wel relevante informatie in staat.
Stuur daarom een aantal keer paar jaar een specifieke nieuwsbrief aan de sponsors. Bijvoorbeeld vier keer per jaar, of elke maand gedurende het seizoen. Daarbij is het van belang de nieuwsbrief structureel te vullen met relevante inhoud zonder hieraan onnodig veel tijd te hoeven besteden.
Een goede methode om makkelijk en snel een nieuwsbrief te kunnen maken is door te werken met vaste rubrieken. Maak de nieuwsbrief vooral ook niet te lang. Langere nieuwsbrieven worden over het algemeen minder goed gelezen.
Goede vaste rubrieken zijn:
Alle rubrieken die in de sponsornieuwsbrief staan, kunnen ook via de reguliere nieuwsbrief en de andere kanalen van de vereniging gedeeld worden.