Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
KNVB.nl
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Oranje
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Voetbal.nl
Hét platform voor uitslagen, standen en programma voor amateurvoetballend Nederland.
TOTO KNVB Beker
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de TOTO KNVB Beker.
Azerion Vrouwen Eredivisie
Het officiële kanaal van de Azerion Vrouwen Eredivisie met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
Rinus
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
KNVB Campus
Voor de teams van morgen.
KNVB Shop
De officiële webshop van de KNVB.
KNVB Ticketshop
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de TOTO KNVB Beker.
Dugout
De digitale leeromgeving van de KNVB
Eén Tweetje
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
KNVB Expertise
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
Social influencers Bassistent en DNPNL gaven op geheel eigen wijze commentaar bij Nederland - Ivoorkust. - Foto: KNVB Media
Brandboost by Divimove heeft op zondag 4 juni een wereldprimeur gelanceerd voor de KNVB tijdens Nederland-Ivoorkust in de Kuip in Rotterdam. Vijfhonderd jonge fans van Oranje beleefden de wedstrijd op een wel heel unieke manier.
De influencers Bassistent en DNPNL hadden maar liefst vijfhonderd fans uitgenodigd voor de interland in De Kuip. Maar dit keer niet alleen door een plaatsje in de zon te zoeken in Vak V en de wedstrijd te kijken. Iedere fan kreeg een draadloze koptelefoon op en kon met het live commentaar van beide heren de oefenwedstrijd volgen. Dit leidde onder andere tot hilarische en unieke momenten op de tribune.
Stefan Agus, coördinator marketingcommunicatie bij de KNVB, is enthousiast over het experiment. “De KNVB werkt altijd aan nieuwe manieren om tijdens wedstrijden van Oranje een optimale wedstrijdervaring te creëren voor fans. Tijdens Nederland-Ivoorkust hebben we, in samenwerking met Brandboost by Divimove, een actie georganiseerd die aansluit bij de belevingswereld van een groep jonge fans. Deze extra toegevoegde laag aan het evenement heeft in het vak voor erg enthousiaste reacties gezorgd en zal in de toekomst zeker een vervolg gaan krijgen.
De 500 fans beleefden de goal van Joel Veltman anders dan de rest van de supporters.
Het is voor de eerste keer dat een gedeelte van het publiek een alternatief sportcommentaar te horen kreeg dan de rest van de mensen in het stadium. “Om een jonge doelgroep meer te betrekken bij de voetbalbeleving van een wedstrijd is het noodzakelijk om hen op vernieuwende manieren te bereiken en te activeren," zegt Ruben Stuurman, Head of New Business Development bij Brandboost by Divimove. "Samen met de KNVB hebben we Influencers ingeschakeld om live verslag te doen van de wedstrijd Nederland-Ivoorkust om zodoende de Influencer- en voetbal-community op innovatieve wijze bij elkaar te brengen en een geheel nieuwe voetbalervaring te creëren.”
Er zijn vele manieren waarop jij ook mee kan doen. Niet alleen als speler, maar ook als coach, scheidsrechter, bestuurder of als andere vrijwilliger.