Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
KNVB.nl
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Oranje
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Voetbal.nl
Hét platform voor uitslagen, standen en programma voor amateurvoetballend Nederland.
Eurojackpot KNVB Beker
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de Eurojackpot KNVB Beker.
Azerion Vrouwen Eredivisie
Het officiële kanaal van de Azerion Vrouwen Eredivisie met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
Rinus
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
KNVB Campus
Voor de teams van morgen.
KNVB Shop
De officiële webshop van de KNVB.
KNVB Ticketshop
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de Eurojackpot KNVB Beker.
Dugout
De digitale leeromgeving van de KNVB
Eén Tweetje
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
KNVB Expertise
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
Van links naar rechts Damian François (Techonomy), Rosella Passier (KNVB), Tom van den Boom (Techonomy) en Dave Dekker (KNVB). - Foto: KNVB Media
Techonomy, een full-service digital marketingbureau, en de KNVB intensiveren de samenwerking op het gebied van advertising, data en performance. Dit om de digitale prestaties van de KNVB naar een nog hoger niveau te brengen.
De samenwerking is gericht op het creëren van de optimale online journey van de voetballiefhebber. De inzet van digitale advertising kanalen speelt daarin een centrale rol. Dit zit zowel in het verhogen van bereik en naamsbekendheid van campagnes zoals Het Nationale Voetbalweekend, als ook in het werven van nieuwe leden en het stimuleren van meer ticketverkoop voor de wedstrijden van Oranje. Daarnaast is het partnership gericht op kennisontwikkeling van relevante digitale onderwerpen door inzet van verschillende educatieprogramma's.
Met deze intensievere samenwerking willen beide partijen voortbouwen op eerder behaalde resultaten. Dave Dekker, Commercieel Directeur van de KNVB: "De KNVB heeft als doel om de zichtbaarheid, instroom en fanbeleving rondom het voetbal in Nederland verder te vergroten. Door de samenwerking met Techonomy weten we de verschillende doelgroepen voetballiefhebbers te bereiken via de digitale kanalen zoals Google, Meta, TikTok, Youtube, Snapchat en Spotify. Maar daarnaast ook om de fans op het juiste moment met de juiste boodschap een actie te laten ondernemen. Het resultaat hiervan is dat we bijvoorbeeld een jongere doelgroep in het stadion zien. Dat zien we ook terug in onze database.”
Damian François, directeur van Techonomy, voegt toe: "We zijn trots dat wij met onze kennis en ervaring over campaigning, data en digitale performance de KNVB ook digitaal optimaal laten presteren. Zo zetten we gezamenlijk de kracht van digitaal in om voetballiefhebbers duurzaam te bereiken, te enthousiasmeren en te converteren.”