Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
KNVB.nl
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Oranje
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Voetbal.nl
Hét platform voor uitslagen, standen en programma voor amateurvoetballend Nederland.
TOTO KNVB Beker
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de TOTO KNVB Beker.
Azerion Vrouwen Eredivisie
Het officiële kanaal van de Azerion Vrouwen Eredivisie met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
Rinus
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
KNVB Campus
Voor de teams van morgen.
KNVB Shop
De officiële webshop van de KNVB.
KNVB Ticketshop
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de TOTO KNVB Beker.
Dugout
De digitale leeromgeving van de KNVB
Eén Tweetje
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
KNVB Expertise
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
Directeur commercie Dave Dekker (links) met Marijn van de Ven, CMO Bitvavo. - Foto: KNVB Media
De KNVB en Bitvavo hebben hun samenwerking verlengd tot juli 2026. In een tijd waarin de cryptomarkt groeit en volwassen wordt, streven de KNVB en Bitvavo ernaar om de voetbalwereld en Nederland verder bekend te maken met het veilig kopen, verkopen en bewaren van cryptovaluta. Het grootste Nederlandse handelsplatform voor cryptovaluta is al sinds maart 2022 partner van het Nederlandse voetbal, naast ING, Nike, KPN, Albert Heijn en Nederlandse Loterij.
Innovatie staat centraal binnen het partnership tussen de KNVB en Bitvavo, vooral op het gebied van Oranjebeleving. Tijdens het WK 2022 ontwikkelde Bitvavo een geavanceerde robotarm waarmee handtekeningen van Oranjespelers konden worden gezet op nieuw gekochte Oranje-shirts.
In 2023 activeerde Bitvavo hologrammen om samen met Oranjelegendes Marco van Basten en Anouk Hoogendijk het Nederlands elftal aan te moedigen tijdens de Nations League Final Four. De KNVB en Bitvavo zullen ook het EK in Duitsland aangrijpen om de samenwerking op een innovatieve en creatieve manier naar buiten te brengen en kijken naar gezamenlijke activaties.
"De verlenging van onze samenwerking met Bitvavo stelt ons in staat om onze fans een nog innovatievere Oranjebeleving te bieden", zegt Dave Dekker, directeur commercie van de KNVB. "De creatieve benadering van Bitvavo heeft bewezen een waardevolle toevoeging te zijn aan ons partnership, denk aan de robotarm tijdens het WK 2022. Uiteraard gaan we ook weer iets vernieuwends doen tijdens het aankomende EURO2024 en de daaropvolgende periode richting het WK in 2026."
"Wij zien het partnership met de KNVB als lange termijnsamenwerking", zegt Marijn van de Ven, CMO van Bitvavo. "Wij herkennen ons in de doelstellingen die het Nederlands elftal zich stelt. In onze markt koersen wij af op Europees marktleiderschap en zijn we in competitie met grote, internationale spelers. De manier waarop Nederland groot geworden is in het voetbal en die toppositie tussen veel grotere landen al decennialang weet te behouden, is in die zin een voorbeeld."