Er is iets mis gegaan.

Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.

Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.

Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.

KNVB en Albert Heijn verlengen tot 2026

KNVB Media
KNVB Media
6 juni 2024, 16:06

Albert Heijn is sinds 2020 een zeer gewaardeerde partner van het voetbal. - Foto: KNVB Media

De KNVB en Albert Heijn hebben hun samenwerking met twee jaar verlengd tot 2026. Sinds 2020 is Albert Heijn Partner van het Voetbal, waarmee de grootste supermarktketen van Nederland het gehele Nederlandse voetbal omarmt.

De KNVB en Albert Heijn werken al jaren intensief samen, met eerdere historische campagnes rondom EK’s en WK’s van de mannen en vrouwen, Voetbalpassie en de populaire voetbalplaatjes. Daarnaast zetten beide partijen zich structureel in om belangrijke maatschappelijke thema’s als gezonde voeding en bewegen te stimuleren, via het amateurvoetbal en het KNVB schoolvoetbal, waar Albert Heijn hoofdsponsor van is.

KNVB en Albert Heijn verlengen tot 2026 

Supporter van voetballend Nederland

“Albert Heijn is voor de KNVB een zeer gewaardeerde partner, zeker ook omdat ze aandacht hebben voor verschillende domeinen” zegt Dave Dekker, directeur commercie van de KNVB. “Buiten de altijd fantastische Oranje-campagnes zet Albert Heijn zich onder meer in voor schoolvoetbal en een gezonde leefstijl. Het is een echte supporter van voetballend Nederland en we zijn dan ook blij dat we ons de komende jaren samen kunnen inzetten voor de verbindende kracht van voetbal.”

“Heel mooi om vlak voor het EK dit nieuws bekend te kunnen maken”, aldus Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie bij Albert Heijn. “Als supporter van voetballend Nederland zijn we bij Albert Heijn blij om onze samenwerking met de KNVB te verlengen en ons in te blijven zetten voor een gezonde en sportieve toekomst voor iedereen.”  

— De contractverlenging valt samen met de start van de EK-campagne van Albert Heijn.

EK-campagne

De contractverlenging valt samen met de start van de EK-campagne van Albert Heijn. Bij elke €15 aan boodschappen krijgen klanten twee Oranje Spelerskaarten om samen met vrienden of familie hun ideale opstelling maken. Ook staat er op elke kaart een weetje over de spelers.

Daarnaast kan je met de Spelerskaarten het AHA! Oranje Spel spelen, om je voetbalkennis te testen. In de campagne van Albert Heijn spelen Oranje-spelers Cody Gakpo, Denzel Dumfries, Matthijs de Ligt en Tijjani Reijnders het AHA! Oranje Spel om op de meest onverwachte momenten de moeilijkste vragen te beantwoorden.

Laatste artikelen