Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
KNVB.nl
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Oranje
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Voetbal.nl
Hét platform voor uitslagen, standen en programma voor amateurvoetballend Nederland.
TOTO KNVB Beker
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de TOTO KNVB Beker.
Azerion Vrouwen Eredivisie
Het officiële kanaal van de Azerion Vrouwen Eredivisie met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
Rinus
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
KNVB Campus
Voor de teams van morgen.
KNVB Shop
De officiële webshop van de KNVB.
KNVB Ticketshop
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de TOTO KNVB Beker.
Dugout
De digitale leeromgeving van de KNVB
Eén Tweetje
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
KNVB Expertise
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
Heineken en Oranje gaan al decennia lang hand in hand. - Foto: KNVB Media
De KNVB en Heineken hebben hun partnership opnieuw met nog eens vijf jaar verlengd. Deze contractverlening benadrukt de succesvolle band tussen de voetbalbond en de bierbrouwer, die al sinds 1994 aan elkaar verbonden zijn.
Dankzij het partnership met de KNVB is de connectie tussen Heineken en het Nederlandse voetbal de afgelopen dertig jaar enorm gegroeid. De komende jaren zet Heineken nog steviger in op verantwoord alcoholgebruik in het amateurvoetbal, onder meer door de promotie en de beschikbaarheid van Heineken 0.0 bier. Naast het amateurvoetbal blijft de Nederlandse multinational verbonden aan de TOTO KNVB bekerfinale, waar 0.0 bier ook de boventoon voert. Rondom wedstrijden van het Nederlands elftal zorgt Heineken voor maximale beleving voor de Oranjefans.
‘’Met trots verlengen wij opnieuw onze samenwerking met Heineken, een partner die al dertig jaar een onmiskenbare bijdrage levert aan de Oranjebeleving en het Nederlandse voetbal”, zegt directeur commercie Dave Dekker. “Tijdens EURO2024 kunnen we van hun creatieve hand genieten met onder andere de Heineken Stoelbox. Deze verlenging betekent dat wij samen nog meer onvergetelijke voetbalmomenten kunnen creëren voor onze fans, zowel op het veld als daarbuiten. Trots zijn we ook dat Heineken in het amateurvoetbal steeds meer aandacht besteedt aan verantwoord alcoholgebruik. Heineken begrijpt de essentie van de Nederlandse voetbalsfeer en wij kijken uit naar nog vijf jaar vol passie, plezier en verantwoord genieten.’’
“Als brouwer van gezelligheid en leverancier van plezier kunnen we niet wachten tot de oranjezomer van start gaat”, zegt Els Dijkhuizen, marketingdirecteur van Heineken Nederland. “Heineken en Oranje gaan al decennia lang hand in hand en hebben een lange traditie opgebouwd als het gaat om inhakers en gadgets voor het Oranjelegioen. Dit jaar zijn we nóg meer in de belevingswereld van de fans gedoken en hebben we voor een verfrissende aanpak met een knipoog gekozen. Met als doel om met elkaar op en top te kunnen genieten van al die mooie voetbalmomenten. Heerlijk, helder, hoe je het ook viert: Heineken biedt alle ingrediënten voor een onvergetelijk EK.”