Er is iets mis gegaan.

Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.

Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.

Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.

KNVB-partners wensen OranjeLeeuwinnen succes richting WEURO 2025

KNVB Media
KNVB Media
Vandaag, 13:22

Veel succes namens alle trotse KNVB-partners - Foto: KNVB Media

In de aanloop naar het EK vrouwenvoetbal in Zwitserland (WEURO 2025) laten de partners van de KNVB hun steun zien aan het Nederlands elftal. ING, Nike, Staatsloterij, KPN, Albert Heijn en Bitvavo bundelen hun krachten met een gezamenlijke succeswens onder andere zichtbaar op een metershoge banner aan het ING-kantoor in Leeuwarden. De locatie van deze banner is niet toevallig gekozen: het gebouw ligt langs de route van de Oranje Fanwalk die op 26 juni plaatsvond voorafgaand aan de uitzwaaiwedstrijd Nederland – Finland.

— De partners van de KNVB laten hun steun zien aan het Nederlands elftal.

Oranje in alle kleuren

De KNVB-partners zetten elk op eigen wijze hun creativiteit in om het vrouwenvoetbal te vieren en Oranje een hart onder de riem te steken. De campagnes zijn de komende weken zichtbaar in het hele land op tv, online, op straat en natuurlijk in de stadions.

ING – Van dromen naar doelen

ING lanceert de campagne “Van dromen naar doelen”, een ode aan meiden en vrouwen die hun dromen najagen – op en naast het veld. De campagne onderstreept ING’s jarenlange inzet voor gelijke kansen in de sport.

Nike/KNVB Shop – Feel it. Play it. Own it.

Met de introductie van het nieuwe thuis- en uittenue brengen Nike en de KNVB een ode aan een nieuwe generatie. De campagne nodigt jonge spelers uit om hun eigen draai aan Oranje te geven met lef, trots en zelfvertrouwen.

Volkswagen – Oranje Roadtrip

Ex-international Stefanie van der Gragt en influencer Charlotte Molenaar bezochten in een Oranje ID.Buzz de Zwitserse speelsteden van Oranje: Luzern, Zürich en Basel.

KPN – Dichter bij Oranje

KPN brengt fans letterlijk dichter bij hun helden, met unieke ervaringen zoals OranjeLeeuwinnen Experiences en Trainen als Oranje.
Dichter bij Oranje Dichter bij Oranje Het EK van de Leeuwinnen.

Staatsloterij – Voor Oranje

De iconische Oranjebus kreeg een upgrade met een gigantische opblaasbare leeuwin. Tijdens de Fanwalks kan niemand eromheen: deze bus is hét symbool van support.

DHL eCommerce – #SameDream

DHL volgt Jackie Groenen in een persoonlijke video over haar droom en haar reis naar het EK. Samen met jonge fans lanceert DHL een landelijke succeswenscampagne.

Albert Heijn – Oranjekoorts online

Met ambassadeurs als Esmee Brugts, Jackie Groenen en Daphne van Domselaar wakkert Albert Heijn de Oranjekoorts aan via TikTok-challenges én de Allerhande.

PwC – Guess the Stats

Samen met Sherida Spitse en Daniëlle van de Donk lanceert PwC een campagne vol opvallende cijfers over de groei van het vrouwenvoetbal. Onder het motto ‘Guess the Stats’ wordt Nederland spelenderwijs klaargestoomd voor het EK.

DPG Media/AD – Wie wordt de grootste vrouwenvoetbalkenner?

Met de grootste EK-pool van Nederland kunnen lezers van het AD hun voetbalkennis testen én supporten.

Speel gratis het EK-spel Speel gratis het EK-spel Ben jij de grootste vrouwenvoetbalkenner? Daag je vrienden uit in een vriendenleague! WEURO 2025 vindt plaats van 2 tot en met 27 juli in Zwitserland. Nederland speelt zijn groepswedstrijden in Luzern, Zürich en Basel. Met de steun van miljoenen fans en betrokken partners hoopt het Nederlands elftal Europees kampioen te worden.


Laatste artikelen