Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
KNVB.nl
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Oranje
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Voetbal.nl
Hét platform voor uitslagen, standen en programma voor amateurvoetballend Nederland.
TOTO KNVB Beker
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de TOTO KNVB Beker.
Azerion Vrouwen Eredivisie
Het officiële kanaal van de Azerion Vrouwen Eredivisie met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
Rinus
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
KNVB Campus
Voor de teams van morgen.
KNVB Shop
De officiële webshop van de KNVB.
KNVB Ticketshop
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de TOTO KNVB Beker.
Dugout
De digitale leeromgeving van de KNVB
Eén Tweetje
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
KNVB Expertise
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
Foto:
De KNVB en ARAG hebben donderdag de prestigieuze UEFA Kiss Marketing Award gewonnen in de categorie grassroots marketing. Rechtsbijstandverzekeraar ARAG, dat onlangs zijn contract met de KNVB verlengde tot en met 2017, is official partner van de KNVB-scheidsrechters. Vorig jaar werd er ook al een SponsorRing in de categorie sport in de wacht gesleept.
Jean Paul Decossaux, commercieel directeur van de KNVB: ,,Deze prijs benadrukt nogmaals de goede match tussen ARAG en KNVB. Met het partnerschip met ARAG zetten we duidelijk in op de FairPlay op en rond de velden. Dat die inzet nu ook wordt beloond met deze award is een fantastisch compliment voor ARAG en de KNVB.
Trots
Marc van Erven, CEO van ARAG: ,,Wij zijn bijzonder trots op deze Award. Het is wederom een onderscheiding voor datgene waar KNVB en ARAG zich samen met passie voor inzetten: Fairplay op de Nederlandse voetbalvelden. Het bekrachtigt tevens ons recent verlengde partnership. Het doet mij deugd, dat wij met een beperkt budget en een slimme campagne gewonnen hebben van grotere ons omringende landen. Maar het belangrijkst blijft voor ons dat wij hiermee het Nederlandse voetbal kunnen ondersteunen, zowel de Eredivisie als de amateursclubs. Daarmee staan wij midden in samenleving.
De prijzen worden uitgereikt door het Knowledge & Information Sharing Scenario van de Europese voetbalbond, dat meestal kortweg KISS wordt genoemd. De vijf award-categorieën zijn: beste merkstrategie en -implementatie, beste digitale campagne voor betrokkenheid van supporters, beste supporterspromotie, beste sponsoractivatie, en beste grassroots marketingcampagne. Ook worden er in iedere categorie awards uitgereikt voor creativiteit en innovatie.
Zie hieronder de video van ARAG en KNVB