Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
KNVB.nl
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Oranje
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Voetbal.nl
Hét platform voor uitslagen, standen en programma voor amateurvoetballend Nederland.
TOTO KNVB Beker
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de TOTO KNVB Beker.
Azerion Vrouwen Eredivisie
Het officiële kanaal van de Azerion Vrouwen Eredivisie met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
Rinus
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
KNVB Campus
Voor de teams van morgen.
KNVB Shop
De officiële webshop van de KNVB.
KNVB Ticketshop
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de TOTO KNVB Beker.
Dugout
De digitale leeromgeving van de KNVB
Eén Tweetje
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
KNVB Expertise
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
Virgil van Dijk en Tijjani Reijnders in de Total 90-campagne. - Foto: KNVB Media
In het kader van Nike’s wereldwijde Total 90-launch blaast Nike samen met de KNVB nieuw leven in één van de meest legendarische looks uit het Nederlandse voetbal: het Oranje-thuisshirt van 2004. Een eerbetoon aan een iconische generatie, speciaal voor de fans en verzamelaars van toen en nu. De Total 90-lijn, die symbool staat voor innovatie en lef, keert terug in een moderne, gelimiteerde lifestyle-release die de roots van het Nederlandse voetbal eert.
Het shirt, onlosmakelijk verbonden met spelers als Ruud van Nistelrooij, Arjen Robben en Edgar Davids, ademt de rauwe energie en bravoure van een tijdperk dat de harten van de Oranjefans sneller deed slaan. De Total 90-lijn, die symbool staat voor innovatie en lef, keert terug in een moderne, gelimiteerde lifestyle-release die de roots van het Nederlandse voetbal eert.
De bekende oranje kleur, het krachtige V-hals-design en de Total 90-accenten zijn tot in detail opnieuw tot leven gebracht. Nike heeft het shirt geüpdatet met moderne materialen, maar het ontwerp blijft trouw aan de tijdgeest van 2004. De release is puur bedoeld als lifestyle-item, verzamelobject en eerbetoon voor de fans en niet als officieel wedstrijdshirt.
De heruitgave is vanaf 18 april verkrijgbaar in een gelimiteerde oplage via de officiële KNVB-webshop en Nike.com. Een collectorsitem dat de liefde voor Oranje uitstraalt én de helden van toen in het zonnetje zet.
“Met deze release brengen we niet alleen een prachtig design terug, maar ook de mentaliteit van een onvergetelijke generatie”, zegt Dave Dekker, commercieel directeur van de KNVB. “Deze schitterende Total 90-reissue is een mooie ode aan de strijders en stijliconen die ons hebben geïnspireerd en nog steeds inspireren.”