Er is iets mis gegaan.

Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.

Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.

Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.

Samen Schreven Wij Geschiedenis

KNVB Media
KNVB Media
4 augustus 2014, 9:38
2:32

Foto:

Trots overheerst bij de terugkeer van de Oranje-spelers op The Hague AirPort, Rotterdam. Trots bij de spelers, trots bij de staf, trots in heel Nederland en zeker ook trots bij de sponsors en suppliers Heineken, Albert Heijn, ING, UNIT4, Staatsloterij, Telegraaf, Nike, Radio 538, Van Gils, Sunweb en Continental.

Enkele partners die structureel in het Nederlandse voetbal investeren hebben een aantal interessante campagnes rondom het WK campagnes neergezet. Nog één keer tijd voor een terugblik.

Bekijk de infographic!

Nederland was in de ban van Oranje. De uitzonderlijke prestaties op het veld zorgden niet alleen voor een goede sfeer op de tribunes, maar liefst zeven op de tien Nederlanders is van mening dat de goede prestaties van het Nederlands elftal goed zijn voor het imago en de uitstraling van Nederland. Zes op de tien Nederlanders stellen dat ze een boost vormen voor het nationale vertrouwen en de economie zo blijkt uit onderzoek van Trendbox naar de Oranjekoorts rond het WK 2014 in Brazilië. "Mooi", "Verrassend", "Trots" en "Saamhorigheid" zijn de eerste gedachten en gevoelens bij het toernooi...

Lees de hele column van Wijnand van der Waal en Nicole Bekkers op SportNext >

 


  • Tags:

Laatste artikelen