Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
KNVB.nl
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Oranje
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Voetbal.nl
Hét platform voor uitslagen, standen en programma voor amateurvoetballend Nederland.
TOTO KNVB Beker
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de TOTO KNVB Beker.
Azerion Vrouwen Eredivisie
Het officiële kanaal van de Azerion Vrouwen Eredivisie met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
Rinus
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
KNVB Campus
Voor de teams van morgen.
KNVB Shop
De officiële webshop van de KNVB.
KNVB Ticketshop
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de TOTO KNVB Beker.
Dugout
De digitale leeromgeving van de KNVB
Eén Tweetje
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
KNVB Expertise
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
Foto: KNVB Media
De Universiteit van Utrecht heeft onafhankelijk onderzoek gedaan naar de maatschappelijke meerwaarde van de KNVB Campus. Hieruit komt naar voren dat dit tot uitdrukking komt in de waarden ontwikkelen en excelleren, inspiratie, innovatie, verbinding, gezondheid en fitheid.
Voetballers, trainers, scheidsrechters en bestuurders met ambities om stappen te zetten, ontmoeten elkaar op de KNVB Campus. Hier treffen zij een inspirerende omgeving waar voetbalbeleving centraal staat en geschiedenis, heden en toekomst van de sport samenkomen. Op de KNVB Campus is er bovendien aandacht voor gezondheid met topfaciliteiten om fitter te worden of fit te geraken.
Op het gebied van innovatie is er ruimte om te werken aan vernieuwingen in de sport. Dat gebeurt hand in hand met maatschappelijke veranderingen die vragen om een andere kijk op het inrichten van sport, zoals duurzaamheid en inclusie.
De KNVB Campus verbindt daarnaast de voetbalwereld en voetballiefhebbers. Dit gebeurt door faciliteiten aan te bieden waar mensen elkaar kunnen ontmoeten en door het organiseren van events en activiteiten die Oranjefans de gelegenheid bieden om te komen voetballen of op een andere manier van de sport te genieten.
Deze bevindingen komen naar voren in het onderzoek van de Universiteit van Utrecht en helpen de KNVB om ambities voor de toekomst nader vorm te geven. Het onderzoek is tot stand gekomen aan de hand van de Theory of Change methode.
Onderzoek
Lees hier meer over de uitkomsten van het onderzoek.