Het lukt niet om de pagina die je zocht op KNVB.nl te laden.
Op dit moment is de website in onderhoudsmodus. Probeer het later nog eens.
Gebruik je een adblocker? Probeer deze uit te zetten en laad de pagina opnieuw.
KNVB.nl
Voor nieuws en ondersteuning van het Nederlandse voetbal.
Oranje
Het officiële kanaal van de KNVB voor alle Oranjefans.
Voetbal.nl
Hét platform voor uitslagen, standen en programma voor amateurvoetballend Nederland.
TOTO KNVB Beker
Voor het laatste nieuws, uitslagen en programma van de TOTO KNVB Beker.
Azerion Vrouwen Eredivisie
Het officiële kanaal van de Azerion Vrouwen Eredivisie met het laatste nieuws, programma, standen en alle samenvattingen.
Rinus
De online assistent voor alle jeugdtrainers van Nederland.
KNVB Campus
Voor de teams van morgen.
KNVB Shop
De officiële webshop van de KNVB.
KNVB Ticketshop
Het officiële verkoopkanaal voor de KNVB. Koop hier je tickets voor Oranje en de TOTO KNVB Beker.
Dugout
De digitale leeromgeving van de KNVB
Eén Tweetje
De online community voor bestuurders in het amateurvoetbal.
KNVB Expertise
Kennis- en innovatiecentrum voor Betaald Voetbal.
Er zijn veel mogelijkheden om de relatie met je sponsoren te onderhouden en te verbeteren. Echter, je kunt niet zomaar elk middel inzetten voor iedere sponsor. En hoe spreek je een sponsor aan die zijn verplichtingen (nog) niet is nagekomen?
Laat je sponsor communiceren
Je bent natuurlijk heel erg blij met de steun van sponsors. Maar laat je dat wel eens weten? Misschien doe je dat niet vaak genoeg.
Facturatie en herinnering
Bij een sponsorovereenkomst hoort uiteraard ook een betaling. Het is wel verstandig om de facturatie van sponsorcontracten goed te organiseren en te structureren, zodat je overzicht houdt.
Jaarlijkse evaluatie
Het is belangrijk om de sponsor serieus te nemen in de samenwerking. Daar past bij dat je de samenwerking jaarlijks evalueert.
Sponsornieuwsbrief
Net als iedereen krijgt je sponsor veel e-mail te verwerken. Om te zorgen dat de sponsor belangrijke informatie wel bereikt, is het belangrijk om specifiek met sponsors te communiceren.
Interview met je sponsor
Wist je dat één van de belangrijkste redenen voor sponsors om te sponsoren ‘waardering’ is? Zorg dan ook dat je sponsors laat merken dat je ze waardeert.
Een netwerkbijeenkomst
Een vereniging biedt kansen voor bedrijven. Uiteraard in het ledenbestand, maar ook in het zakelijk netwerk erachter.
Digitaal netwerken binnen de club
Het netwerk achter de club kan voor bedrijven een belangrijke reden zijn om te sponsoren, maar toch zullen niet alle sponsors op de sponsoravonden of netwerkbijeenkomsten aanwezig zijn.